Menu Close

MOKSLINĖ LABORATORIJA

A. Enšteinas yra pasakęs, kad žaidimas yra geriausias būdas tyrinėti.
72909446_624695305021505_566009065352724480_n    75453549_1359728234203904_8833846179876831232_n

      Atlikdami bandymus, vaikai patiria daug teigiamų emocijų, susipažįsta su aplinkinio pasaulio reiškiniais, patiria proceso ir kūrybos džiaugsmą. Eksperimentai – smagi veikla kiekvienam, jos metu sužadinamas smalsumas, mąstymas, kūrybiškumas. Jų nauda – mokymasis per patirtį. Vieną gražų rudens rytą aplankiau dukrytės Gretos “Peliukų” grupę. Apsilankymo mintis buvo paversti grupę į “Mokslinę laboratoriją” :). Vaikučius supažindinau su indais, kurie sutinkami laboratorijose. Tai petri lekštelės, pipetės, kolbutės, švirkštai ir kiti daiktai. Laboratorijose vyksta įvairūs stebuklai, kuriuos suaugusieji vadina bandymais arba eksperimentais.
Pavyko ir mums atlikti keletą bandymų: “ŠOKANČIOS PIENO SPALVOS”, “KAIP ATRODO DRAMBLIŲ DANTŲ PASTA?”, “MEDŪZĄ BUTELYJE”, JAUNOJO MOKSLININKO EKSPERIMENTAS „ORO BALIONAS“, “SPALVŲ MAIŠYMAS” IR “VAIVORYKŠTĖ” ( iš saldainių).
 
   Likau labai sužavėta vaikais :), įdėmiai vykdė visas užduotis. Ačiū labai už pagalbą auklėtojai ir auklytei 🙂
 
Vaikų mintys:
 Drambliukų dantys patiko! – džiūgauja Vakarė.
 Saldainių vaivorykštė ir balionai! Buvo gražu, – dėsto Barborytė.
 O man pasta ir dovanos geriausia buvo! – šauksmingai šūkteli Sofija.
 
 
Nuoširdus AČIŪ Gretos mamytei už nuostabius įspūdžius, gerą nuotaiką ir didelį praktinių žinių bagažą.
Daugiau užfiksuotų akimirkų rasite čia
Informacija ir nuotraukos Gretos mamos Linos Baldauskienės, ikimokyklinio ugdymo mokytojų Vaidos Stankevičiūtės ir Irenos Žibėnienės
 
Skip to content