Menu Close

Veiklos kryptys

PRIORITETINĖS VEIKLOS KRYPTYS IR UŽDAVINIAI

          Kauno lopšelis-darželis „Rasytė“ – savivaldybės biudžetinė, nesiekianti pelno, ikimokyklinio ugdymo įstaiga, teikianti ikimokyklinį ir priešmokyklinį ugdymą, padedanti tėvams vykdyti vaikų ugdymo funkcijas nuo 1,5 iki 6 (7) metų amžiaus. Lopšelis-darželis „Rasytė“ yra Šilainių seniūnijoje, daugiabučių mikrorajone. Netoliese yra Kauno Tado Ivanausko progimnazija, su kuria palaikomi glaudūs bendradarbiavimo ryšiai. Pagal ugdymo turinį, vaikų poreikius yra bendrosios paskirties ikimokyklinė įstaiga. Komplektuojamos 3 ankstyvojo amžiaus (1,5–3 m.), 6 ikimokyklinio amžiaus (3–5 (6) m.), 2 priešmokyklinio amžiaus vaikų grupės (5(6)-7 m.). Vietų skaičius – 205. Vaikai ugdomi lietuvių kalba.  Darbo laikas 10,5 val. Veikia viena pailginta 12 valandų darbo dienos grupė ankstyvojo amžiaus vaikams ir viena – ikimokyklinio amžiaus vaikams. Ugdymo procesas organizuojamas vadovaujantis 2016 m. patvirtinta Kauno lopšelio-darželio „Rasytė“ ikimokyklinio ugdymo programa, priešmokyklinio ugdymo bendrąja programa. Teikiamos kokybiškos logopedo, specialiojo pedagogo, psichologo, socialinio pedagogo, meninio ugdymo mokytojo paslaugos. Į bendrąsias grupes integruojami SP ir SUP vaikai, kurie sudaro 32 proc. lankančių vaikų. Už aukštus vaikų pasiekimus, dirbant su specialiųjų poreikių vaikais logopedė ekspertė Eglė Žičkuvienė 2017 m. apdovanota Metų mokytojo premija, 2023m. tapo „Metų Švietėjas“ nominante. Didžiuojamės priešmokyklinio ugdymo mokytoja Audrone Kerševičiene, kuri tapo  tapo Kauno m. „Metų mokytoja 2021“ nominante, o priešmokyklinio ugdymo mokytoja Audronė Domanaitienė Kauno m. „Metų mokytoja 2023“ laureate. 

          Lopšelis-darželis „Rasytė“ yra respublikinės ikimokyklinių įstaigų darbuotojų asociacijos „Sveikatos želmenėliai“ narys, nuo 2008 m. priklauso Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklui, rengia ir inicijuoja bendrus sveikatingumo projektus kartu su Kauno m. ikimokyklinėmis įstaigomis, yra vieni iš Kauno m. ir respublikinių renginių organizatorių. Aktyviai dalyvaudama Respublikiniame projekte „Olimpinė karta“, įstaiga tapo nominacijos „Metų Olimpinė įstaiga-2017“ laureate, neformaliojo ugdymo mokytoja  nominacijos „Metų pedagogas-2018“ nugalėtoja. Ikimokyklinio amžiaus vaikų olimpinio ugdymo programa ir sveikatos stiprinimo programa papildo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinį. Įstaiga taip pat dalyvauja tarptautinėje prevencinėje programoje „Zipio draugai“, nuo 2018 m. pradėjo diegti ankstyvosios prevencinės „Kimochis“ programos elementus.

          Tėvų pageidavimu, veikia ritminių šokių, baleto, robotikos akademijos, keramikos, anglų kalbos, lego, šachmatų, futbolo neformaliojo ugdymo būreliai. Sudaryta bendradarbiavimo sutartis su VŠĮ „Tornadas“. Krepšinio treneriai veda pamokėles 2 kartus per savaitę 5-7 m. vaikams. Gabiems  muzikai vaikams, taip pat turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių organizuojami papildomi muzikos užsiėmimai,  turintiems judesio ir padėties sutrikimų – kineziterapijos užsiėmimai.

          Švietimo politika teikia įstaigai galimybę kurti ugdymo programą, tenkinančią ugdytinių ir jų šeimų poreikius. Mokymo lėšos sudaro galimybę vykdyti edukacinę veiklą įstaigoje ir už jos ribų. Vyksta edukaciniai užsiėmimai neformalioje aplinkoje: edukacinės valandėlės Kauno lėlių teatre, Botanikos sode, Kauno Tado Ivanausko Zoologijos muziejuje, Vaikų literatūros muziejuje, Rumšiškių liaudies buities muziejuje, sporto bazėse.  Profesionalūs atlikėjai (aktoriai, dainininkai), edukologai papildo ugdymo turinį, suteikia vaikams naujų įspūdžių. Vykdant savanorystės programą, tėvai gydytojai, policininkai, kirpėjai, knygų autoriai ir kt. veda vaikams pažintines valandėles apie profesijas.

          Siekiant pagerinti vaikų mitybą, formuoti sveikos gyvensenos įgūdžius, įstaiga dalyvauja ES remiamose programose: „Pienas vaikams“ ir ,,Vaisiai, daržovės mokykloms“.

          Įgyvendinant strateginius įstaigos tikslus telkiamos mokytojų, tėvų, kitų švietimo darbuotojų, socialinių partnerių pastangos.


STRATEGINIAI 2022-2024 M. M. TIKSLAI

 Prioritetas

 Įtraukiojo ugdymo užtikrinimas įvairių poreikių vaikams

 1 TIKSLAS

 Gerinti ugdymo kokybę, formuojant ugdymosi kultūrą

 2 TIKSLAS

Užtikrinti prasmingą ir saugią vaiko savijautą, įrengiant ir modernizuojant vidaus patalpas vaikų kūrybiškumo plėtotei, pagerinant vaikų fizinės sveikatos ir sveikos gyvensenos įgūdžių ugdymąsi lauko edukacinėse aplinkose ir vidaus erdvėse, įgyvendinant tarptautinio projekto „Netipinė aplinka-vaikų kūrybiškumo plėtotė“ idėjas.

3 TIKSLAS

Pagerinti įstaigos materialinę bazę, atnaujinant vidaus aplinką, sukuriant dinamišką, atvirą, funkcionalią, virtualią ugdymo(si) ir darbo aplinką, atlikti teritorijos gerbūvio tvarkymo darbus.


 

STRATEGINIAI 2019-2021 m. m.  TIKSLAI

 1. Inicijuoti programas, projektus, veiklas, skatinančias sveiką gyvenimo būdą ir elgseną, psichinę sveikatą.

2. Plėtoti ugdymo(si) turinio inovacijų diegimą, vykdant projektinę veiklą, naudojant IKT  ir išmaniąsias technologijas.

3. Pagerinti įstaigos materialinę bazę, atnaujinant ir modernizuojant vidaus ir lauko aplinką.

Skip to content