Nuo 2008 m. Kauno lopšelis-darželis “Rasytė” aktyviai vykdo olimpinių vertybių ugdymo programą, dalyvaudama respublikiniame projekte „Olimpinė karta“ („Vaikų ir jaunimo olimpinis ugdymas šalies mokyklose”). Ikimokyklinio amžiaus vaikų olimpinio ugdymo programa papildo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo turinį. Šios programos vykdymu atsakinga Olimpinį ugdymą koordinuojančios grupė Peržiūrėti projektinės grupės sudėtį.
Kauno lopšelis-darželis „Rasytė“ aktyviai dalyvauja Kauno miesto ir respublikiniuose renginiuose:
- „Judėjimo ir sveikatos fiestoje“ (2013);
- UEFA GRASSROTS DAY Futboliuko fiesta“ (2014m.);
- LTOK prezidento V.Augustausko 110 metinėms paminėti (2014 m.);
- „Live your goals/įgyvendink savo svajones“ (2015);
- Tarptautiniame vaikų futbolo turnyre „Kaunas city cup“(2017 m.);
- Trikrepšio turnyre, skirtame Kauno miesto mero taurei laimėti (kasmet);
- Tradiciniame renginyje „Futboliuko Kalėdos“;
- Respublikiniame renginyje „Mažųjų olimpiada“ 2015 m. iškovota I vieta, o Respublikinėse Šeimų sporto rungtynėse „Sportuoja visi- dideli ir maži 2017 m. užimta III vieta.
Įstaigos bendruomenė ne tik dalyvauja renginiuose, bet yra vienas iš organizatorių, rengiant sportinius –kultūrinius renginius:
- LMSA Kauno apskrities sporto festivalį „Sportuojanti mergaitė – būsima olimpietė“ (nuo 2008 m.),
- „Aš, tėtis ir mama – kartu sportuojanti šeima“,
- Kalėdinį renginį „Ledinės Kalėdos“ Sabonio krepšinio centre,
- Trikrepšio festivalį, skirtą Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo dienai, sporto šventę „Pirmieji žingsniai krepšinyje“,
- III ikimokyklinių įstaigų olimpiniame festivalį (2013 m.) ir kt.
Vykdyti bendri ikimokyklinių įstaigų projektai: „Džiaugiamės darnia šeima“ (2013 m.), „Renkuosi nes žinau“(2014-2016 m. m.) „Sportuojantys vaikai – šaunūs draugai“, „Trikrepšis – naujas judėjimo džiaugsmas“ ( 2013-2017 m. m.), „Mes prie Nemuno užaugę“ (2017 m.) ir kt; europinis projektas „Move week“.
Daugiau informacijos apie sportinę veiklą rasite svetainėje http://www.olimpinekarta.lt/ .
ILGALAIKĖ PROGRAMA “ŽAIDIMAI MOKO”
2023 m.
Tikslas – įvairių žaidimų bei užduočių pagalba lavinti ikimokyklinio amžiaus vaikų pažinimo, komunikavimo, socialinę, meninę kompetencijas.
Uždaviniai:
1. Skatinti vaikus tyrinėti, mąstyti, atrasti, kurti, spręsti problemas, mokyti bendradarbiauti įvairių žaidimų pagalba.
2. Lavinti akies-rankos koordinaciją, vaizduotę, regimąjį suvokimą, smulkiąją motoriką, orientaciją erdvėje ir laike, naudojant kūrybinius bei rašto darbus.
3. Aktyvinti, plėsti ir tikslinti vaikų kalbą.
4. Lavinti pažintinius procesus (atmintį, dėmesį, mąstymą, suvokimą).
2022 m.
Spalis:
-Iniciatyva ,,Nupiešiu Tau gražiausią žodį- AČIŪ” siekiant Lietuvos vaikų rekordo “Ilgiausia rankraštinė lankstytinė knyga”
– “Kauno vaikai šypsosi”
– Laiškas rudenėliui
– Kaliausė baigė darbą
– Jei malūnus suksim, miltų nepritrūksim
– Artėja metas žiemoti
– Respublikinis ikimokyklinių ir priešmokyklinių ugdymo įstaigų STEAM projektas – virtuali kūrybinių darbų paroda “Puokštė dėdė rudenėliui”
– Respublikinė virtuali ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybinių darbų paroda “Mažos mašinėlės 2022” (2022-10-28)
– Tarptautinė ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų vaikų ir pedagogų kūrybinių darbų paroda „Daržovių kraitelė“ (2022-10-14)
– Respublikinis ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigų projektas “Šok, dainuok, sportuok ir nieko nebijok” (2022-10-21)
– Trumpalaikis projektas (įstaigos) “Skėčių ir guminių batų paradas” (2022.10.10-14)
– Pasaulinė psichikos sveikatos dienai paminėti skirta valandėlė “Švelnukų super galios” (2022.10.10-12)
– Respublikinė STEAM virtuali kūrybinių darbų paroda “Rudens gėrybių mandala”
– Respublikinė kūrybinių darbų paroda “Rudens obuoliukas”
– Respublikinė kūrybinių darbų nuotraukų virtuali paroda “Rudenėjančių lapų kūryba”
– Respublikinė virtuali kūrybinių darbų paroda “Kuriu ir žodį tariu”
– OK “Kelionė į sporto šalį” baigiamasis renginys
– Projektas “Sveikata visus metus”. Spalio mėnesio iššūkis “Jei gali svajoti apie tai, gali ir padaryti”
– Helovino vakarėlis “Šmėklų biuras”
Lapkritis
-Pyragų diena
– Liftas
– Kaip atrodo Tolerancija?
– Šviesos ir šešėliai
– Respublikinė akcija “Obuolį valgai – sveikas augi 2022” (2022-11-07)
– Respublikinė akcija “Sportuojantis koridorius” (2022-11-22)
– Respublikinė vaikų kūrybinių darbų paroda “Namai mano tvirtovė”
– Respublikinis projektas “Vikrūs pirštukai”
– Kauno l/d “Rasytė” akcija “Tolerancijos namas” ( skirta Tarptautinės tolerancijos dienai paminėti) (2022.11.14-18)
– Išvyka – edukacija “Muilo gamyba” (2022-11-21)
– Edukacinė veikla su sveikatos priežiūros specialiste Simona Vosyliūte “Sveiki dantukai – laimingi “Kiškučiai”
– Interaktyvi viktorina “Laimingi dantukai” (Su sveikatos priežiūros specialiste Simona Vosyliūte)
– Tarptautinis ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinis – sportinis projektas “Sportoteka”
– Tarptautinis bendradarbiavimo projektas “Kodėl gera turėti draugą” (draugo dienai paminėti) (2022.11.17-29)
Gruodis
-Kelionė į žiemos kiemą
– Šiaurės ašigalyje
– Žiemos STEAM ir truputis apie norus
– Žiema ir menas: žvaigždėtas dangus. Meno savaitė
– Respublikinė virtuali kūrybinių darbų paroda “Kalėdinė eglutė” (2022-12-21)
-Respublikinė virtuali kūrybinių darbų paroda “Kalėdine eglute, šviesk kitaip” (2022-12-16)
– Respublikinė virtuali kūrybinių darbų fotografijų paroda “Kalėdinis nykštukas” (2022-12-16)
– Respublikinė kūrybinių darbų virtuali paroda “Mano Kalėdų eglutės žaisliukas” (2022-12-20)
2021-2022 m.
Ugdymas žaidimais ir patyrimine veikla ankstyvajame amžiuje“.
Programos tikslas – lavinti ankstyvojo amžiaus vaikų kompetencijas, įtraukiant juos į aktyvią žaidybinę, patyriminę veiklą, skatinančią mąstymą ir kalbą per konkrečią patirtį.
Uždaviniai: išbandys įdomius ugdymo metodus ir būdus, kurie aktyvins vaikų mąstymą ir kalbą. Lavės vaikų vaizduotė, meninė kūryba, smulkioji motorika, kalba. Išbandys įvairias priemones ir žaidimus, kurios leis vaikams tyrinėti, atrasti ir suprasti supantį pasaulį bei plės suvokimą apie artimąją aplinką.
Lavinosi vaikų kompetencijos įtraukiant juos į aktyvią žaidybinę veiklą, skatinančią mąstymą ir kalbą per konkrečią patirtį. Išbandėme įdomius ugdymo metodus ir būdus, kurie aktyvina ankstyvojo amžiaus vaikų mąstymą ir kalbą. Ugdytiniai domėjosi, stebėjo, tyrinėjo aplinkinį pasaulį panaudodami įvairias medžiagas: smėlį, tešlą, lapus, ledą, vandenį ir kt.. Rūšiavo daiktus pagal nurodytą požymį. Užduotis naudojome atsižvelgiant į vaikų gebėjimus. Ugdytiniams buvo įdomu, nes patinka eksperimentuoti, sužinojo naujų dalykų. Vaikams patiko žaidimas “Veidas” žaisdami su priemone vaikai patys pasirenka, akis, lūpas ir uždeda ant veido iškarpos. Žaidimo tikslas, kad vaikai mokytųsi suvokti veido dalių eiliškumą:plaukai, akys, nosis, lūpos.
____________________________