Menu Close
Vieną gražią pavasario dieną, “meškučiai” nusprendė pasisvečiuoti pas logopedę Eglę kabinete.

Jų laukė smagi pamokėlė “Pavasario išdaigos”, kurios tikslas: tobulinti(s) bendravimo ir bendradarbiavimo kompetenciją tarp grupės mokytojų ir švietimo pagalbos specialisto, organizuojant kalbos lavinimo prevencines veiklas ikimokyklinio amžiaus vaikams.
Uždaviniai: 1. Lavinti(s) smulkiosios motorikos įgūdžius, veriant ant raištelio skaičių rankytes, atliekant izoliuotų garsų tarimo užduotį, šokant šokį “Riešutėliai”.
2. Tobulinti(s) garsinės analizės įgūdžius, atliekant Pointpower užduotį “Pavasario požymiai”.
3. Mokyti (s) sieti garsą su raide, pasakant paveikslėlio pirmąjį garsą ir surinkus raides, perskaitant žodį.
4. Formuoti(s) dėmesio, garsinės analizės įgūdžius, klausant aplinkos garsų.
Kartu su logopede vaikučiai atliko artikuliacinę mankštą su smulkiosios motorikos elementais, tariant 4 trumpus ir 1 ilgą garsą (S, Š, Z, Ž ) lenkiami iš eilės visi rankos pirštai, keičiant dešinę ir kairę rankas.
Vaikai susigrupavo komandiniam darbui po 3-4 ir verė ant raištelio skaičių rankytes. Po to aptarėme paveikslėlius, kuriuose pavaizduota gatvė, virtuvė, miškas, paplūdimys, sodas, parkas ir klausėmės aplinkos garsų įrašo. Išklausius įrašo, vaikai surado, kas tai buvo ir apibūdino pilnu sakiniu.
Garsinės analizės užduotis buvo pateikta Point Power skaidrėse ir reikėjo pagal paveikslėlių pirmąjį garsą perskaityti žodį. Veiklos pabaigoje kiekvienas vaikas įsivertino savo užduočių atlikimą: puikiai pavyko reikia pasistengti ir nepavyko, pasiaiškinant kiekvieną įsivertinimą. Pabaigoje linksmai šokome pirštelių šokį “Riešutėliai”. Vaikams, veiklos pabaigoje, buvo skirtos 2 papildomos užduotis: Sujunk taškus ir nuspalvink” , “Perskaityk, kas parašyta”, kurias reikėjo atlikti grupėje ir namuose.
Info logopedės ekspertės Eglės Ž.
Video mokytojos Ritos L.

 

 

Skip to content